از جمله مباحثی که شرکت های پیمانکاری با آن سروکار دارند، مدیریت انواع قراردادهایی است که معمولا با کارفرما، کارمندان، پیمانکاران جزء، کارگران و… منعقد می شوند که با استفاده از امکان ثبت قرارداد در نرم افزار حسابداری پیمانکاری کاوش می توانید کلیه اطلاعات مربوط به قراردادهای مذکور را ثبت نمایید.

در فرم ثبت قرارداد در نرم افزار حسابداری پیمانکاری کاوش ، می توانید مشخص کنید که قرارداد با چه شخص یا شرکتی منعقد شده است و نیز می توانید مشخصاتی چون عنوان قرارداد، شماره قرارداد، تاریخ اتمام قرارداد، توضیحات مربوط به قرارداد، وضعیت قرارداد، نحوه یادآوری قرارداد از طریق نرم افزار حسابداری و… را تنظیم نمایید.

پس از ثبت اطلاعات قرارداد در نرم افزار حسابداری پیمانکاری کاوش، با ورود به نرم افزار، می توانید لیستی از قراردادهای منعقد شده را به همراه اطلاعات آنها مشاهده نمایید. در نرم افزار حسابداری مذکور می توانید تنظیم نمایید سیستم قراردادهایی را که تاریخ اتمام آنها تا چند روز ، هفته، ماه و یا سال آینده است را گزارش دهد. لازم به ذکر است قراردادها برای هر پروژه به صورت کاملا مجزا قابل تعریف بوده و نیز با ورود به هر پروژه تنها می توانید قراردادهای همان پروژه را مشاهده نمایید.

امکانات نرم افزار حسابداری پیمانکاری

مقالات مرتبط

آیا می دانید نرم افزار حسابداری ساختمانی کاوش، چه ویژگی هایی دارد؟

آیا می دانید سود و زیان هر پروژه در نرم افزار حسابداری پیمانکاری کاوش در هر لحظه به آسانی قابل مشاهده است؟